czwartek, 2 lipca 2015

41 czerwiec w zdjęciach + obiady

W sumie dużo osób tak podsumowuje miesiące. Jako że i ja jestem aktywnym snapowicz-instagramowiczem, również mam kilka zdjęć, które są miłym wspomnieniem minionego miesiąca!




Pierwszy raz zjedzony. Od tamtego momentu ulubiony! Kitkat Peanut Butter.
Pyszna czekolada, kupiona w biedrze po taniości. Najlepiej zainwestowany hajs!
Nowa rybka - Władek. Poprzedni bojownik tak jakby zdechł :/
Nie mogłem sobie darować. Muszę mieć zapas :D
Selfie z zakończenia roku. Niczym to Oscarowe :D
Kuzynka, z którą jadłem wspólne śniadanie :)
Taka podwójna tęcza!
Selfie z rodziną :D
I moje najładniejsze selfie ever!

Poza zdjęciami, wczoraj i dzisiaj znowu sobie sam zrobiłem obiad, i znowu rewelacja. 
Wydaje mi się, ze z takimi obiadami łatwo zrobię masę! Lubię swoją kuchnię. Ciekawie łączę smaki, i mam chyba wyczucie. Każdy z resztą wie co lubi najlepiej :D
Ale dzisiaj zrobiłem też obiad dla mamy, i była zachwycona, ale tak prawdziwie.

Pełnoziarnisty makaron* z kurczakiem** i pomidorem w sosie musztardowym i warzywa***

*jakieś 60 g
*zostało mi odrobina po poniedziałkowym obiedzie
***ogólnie nie miało być pomidora, a miały być warzywa. Były już ugotowane, a nie mogły się zmarnować! Poza tym, warzywa *.*

Pieczone* filety z mintaja, kalafior**, ryż biały***

*z odrobiną masła i natką pietruszki według tego przepisu
*więcej kalafiora!
***posypany później natką pietruszki. Na zdjęciu 60 g ale zjadłem połowę.


5 komentarzy:

  1. więcej ryby, więcej kurczaka, więcej białka!!! bo jak patrzę na Twoje nóżki to mam wrażenie, że się połamią jak patyczki :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpisuje się :)

      Usuń
    2. Również popieram. Skoro chcesz zrobić masę, białko musi być.

      Usuń
    3. Jezuuu, czy ktoś jeszcze pamięta, że aby wbudować białko do ciała potrzeba energii w postaci węglowodanów? Bo raczej człowiek nie potrzebuje dużych ilości protein.

      Usuń
  2. Boże jakie Ty masz nogi, masakra...:O

    OdpowiedzUsuń