piątek, 31 lipca 2015

66 pół wytrawne tosty francuskie i miesiąc w zdjęciach


tosty francuskie z serem, z dżemem wiśniowym i nutellą oraz sałatka

Nie wiem czy to były tosty francuskie, czy to był chleb w jajku. I czy to w ogóle nie jest to samo?
Nie zachwyciły mnie, a to dziwne, bo kiedyś jadłem kolacjową wersję i było smacznie!
Jeden cynamonowy, drugi curry. Zdecydowanie ten pyszny chlebek wolę jeść 'na sucho'! 
Czuję się dziwnie, bo wyjadłem pół słoika dżemu :D


Wiecie, że połowa wakacji za nami? Boże! Z jednej strony się smucę, bo jednak wiecie, fajnie jest nic nie robić. Ale jednak wiem, że im szybciej skończą się wakacje, tym szybciej skończy się następny rok szkolny. I prosto do nowej szkoły! 
Mam kilka zdjęć, które bardzo miło mi się będą kojarzyć z lipcem 2015 :)



1.Chill z rodzinką / 2.Wyprzedaże zawsze spoko. / 3. i 4. Najpyszniejsze lody świata! / 5. Obiad, może kiedyś dodam przepis ;) / 6. Sims time!! / 7. A co zjem w wiśniowym sadzie? Wiśniową owsiankę!

Było też trochę mniej miłych sytuacji, ale nie rozpamiętujmy ich. Jestem chyba coraz bliżej celu, życia bez niej. Lepszego życia bez niej!

4 komentarze:

  1. Tak rzadko robię tosty francuskie, muszę je kiedyś znowu zrobić :)
    Połowa wakacji za nami, szok!

    OdpowiedzUsuń
  2. I bardzo dobrze, zostaw ją w tym sadzie wiśniowym, niech się pestkami udławi :>

    OdpowiedzUsuń
  3. zdjęcie nr 2 troche przeraża- przepraszam :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Też ostatnio byłam na rowerach wodnych :)

    OdpowiedzUsuń