sobota, 4 lipca 2015

43 kanapki jak ze snów


grzanki (masłem orzechowym, jagodami i malinami oraz z musztardą, sałatą, polędwicą z indyka, chrzanem i pomidorem), serek wiejski, owoce


Zdecydowałem się na takie szybkie śniadanie, bo chciałem. Kanapki? Wiecie kiedy ostatni raz je jadłem? Z 2 tygodnie temu. Cieszyłem się jak głupi na myśl o zwykłych kanapkach. Zwykłe, proste, pospolite. Tego mi było potrzeba. Szczerze to śniłem o nich całą noc, jak nienormalny...

Dzisiaj zabiegany dzień, szybkie porządki i pomoc w kuchni. Szykujemy imieniny babci, więc chętnie się angażuje w pomoc. Uwielbiam pomagać, serio :)

3 komentarze:

  1. Proste, pyszne - uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też dzisiaj pieczywo po długim czasie nieobecności...

    OdpowiedzUsuń
  3. Wypasione kanapki :D Lubimy mieszać różne smaki na śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń