poniedziałek, 6 lipca 2015

45 lody lepsze niż Grycana


lody truskawki+wiśnie (banan, gruszka, jagody, kakao)


Tego potrzebowałem do pełni szczęścia. Już wczoraj wiedziałem, że nie obejdzie się bez lodów, o nie! Takie pyszne ochłodzenie od rana dobrze mi zrobiło! Muszę częściej decydować się na zimne śniadanie. Z resztą, kto normalny przy takim gorącu ma siłę stać i gotować owsiankę? 
Lepiej wyciągnąć owoce z zamrażalki i rozkoszować się deserem w łóżku czytając Sherlocka Holmesa!


Jako bazę użyłem truskawek i wiśni. Orzeźwiający duet, słodko kwaśny. Do tego dorzuciłem banana i kilka plasterków gruszki. Mmm, słodkie zestawienie. Miałem jeszcze garstkę malin, więc jej też nie zawahałem się dodać. Brakowało mi jeszcze jakiegoś mocniejszego smaku, dosypałem zatem łyżeczkę kakao. Żałuję, że nie dosypałem jej do całości, bo to były najpyszniejsze smaki! 

przepis:

pół szklanki zamrożonych wiśni
szklanka zamrożonych truskawek
zamrożony banan
1/3 zamrożonej gruszki
garść zamrożonych jagód
łyżeczka kakao
3 lub 4 łyżki mleka/wody/soku

Wszystkie składniki umieszczany w blenderze lub malakserze i blendujemy do uzyskania odpowiedniej konsystencji.

Wczoraj było tak gorąco, że nie żyłem. To znaczy żyłem, ale jakoś tak nie do końca. Imieniny się udały, wszystko super i w ogóle. Teraz przez parę tygodni będą u mnie kuzynki. Mam nadzieję, ze będziemy się dobrze bawić :)
Akcja lodowa 2015

10 komentarzy:

  1. ale bym zjadła teraz takie lody <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie lody to ostatnio mogłabym jadać jako każdy posiłek :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda apetycznie :)

    truskawkowa-fiesta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Z lodami grycana trudno wygrać, więc... :D Ale wyglądają świetnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Lody w taką pogodę bardzo pożądane :)
    http://iwonka-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń