sobota, 9 stycznia 2016

Wegańskie, kokosowe i z buraka - brownie


Wegańskie kokosowe brownie z buraka

Z mąką kokosową i mleczkiem kokosowym

Ale jestem gapa. Wsadziłem ciasto do piekarnika - jak mi się zdawało - nagrzanego do 180 stopni. Zajrzałem po 30 minutach, i bach! To co zostawiłem, ujrzałem w nienaruszonym stanie. Egh, zamiast nastawić na grzanie, nastawiłem tylko na podświetlenie. I musiałem czekać kolejne 45 minut, a głodny ja to zły ja. Szczególnie o poranku. Ale to pyszne ciasto wynagrodziło mi czekanie.

przepis:

45 g mąki
15 g mąki kokosowej
1 łyżeczka mielonego siemienia lnianego zalanego odrobiną wody
25 - 40 ml mleczka kokosowego
1 łyżka kakao
1 większy upieczony lub ugotowany burak
1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
szczypta sody
słodzidło

cynamon, czekolada

3/4 buraka miksujemy, kawałek kroimy w kostkę. Suche składniki przesiewamy, dodajemy siemię, mleczko i puree z buraka. Mieszamy, wrzucamy pokrojonego buraka i pokrojoną drobno czekoladę. Przekładamy do naczynia wyłożonego papierem i pieczemy w 180 stopniach przez 40 - 45 minut. 


5 komentarzy:

  1. Świetne! Muszę koniecznie spróbować , wszystko w czym jest burak musi być pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kokosowe więc musi być pyszne! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jadałam tylko zwykłe brownie, właśnie planuję spróbować jakiejś innej wersji tego cuda :)

    smacznyrezultat.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń