wtorek, 12 kwietnia 2016

Krem gryczany - mega gęsty



Orzechowy krem gryczany z jabłkiem, bananem, orzechami i dżemem malinowym

Z kaszy gryczanej palonej, z masłem orzechowym. 

Robiłem kiedyś takie coś, ale jakoś się tak stało, że poranek był wyjątkowo nie udany. A ja zaspałem, i krem nie wyszedł taki jak powinien. Obiecałem sobie wtedy, ze na pewno nie spisuje go na straty, i że jeszcze raz go zrobię. I nie żałuję!

przepis:

70 g kaszy gryczanej zmielonej na mąkę
400 ml płynu
40 g masła orzechowego
szczypta soli
słodzidło

Połowę płynu gotujemy z masłem orzechowym, a drugą połowę mieszamy dokładnie ze zmieloną kaszą. Uważamy, żeby nie było gródek. Do gotującego się płynu wlewamy masę i gotujemy do zgęstnienia kilka minut.
 Gdy zostawimy go na kilka minut to jeszcze bardziej zgęstnieje!

*
To tylko 6 dni, nie wierzę...

3 komentarze:

  1. Krem z pewnością pyszny, ale ale, nie że się czepiam, jednak te ,,gródki" to się w oczy rzucają, aż boli :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam ! Gęste, orzechowe...czego chcieć więcej? :D

    OdpowiedzUsuń