poniedziałek, 11 kwietnia 2016

Sernik - nie sernik



Twarogowy krem jaglany z kakao z jabłkiem, orzeszkami i kremem kokosowym

Robiłem już kiedyś taki krem, ale coś mi w nim nie pod pasowało. Był pyszny, ale nie przepyszny. Więc postanowiłem do niego wrócić. Trochę w innym klimacie, w nietypowym dla mnie połączeniu. Uwierzycie, że nigdy nie łączę czekolady i jabłka?!
A krem był bardzo gęsty, i serio smakował jak sernik!

przepis:

70 g kaszy jaglanej
100 g twarogu
10 g kakao
słodzidło

Kaszę jaglaną prażymy i gotujemy do miękkości. Miksujemy z resztą składników i chłodzimy przez noc.

5 komentarzy:

  1. Ja też coś długo nie mogłam się przekonać do połączenia kakao i jabłek, a okazało się doskonałe zwłaszcza ze szczyptą cynamonu i ... tahini oczywiście :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Pycha ♡♡
    Kocham wszystko co z twarogu !

    OdpowiedzUsuń