piątek, 15 kwietnia 2016

Prawie muffina



Bananowo - kakaowe ciasto z mąki kokosowej z czekoladą deserową jagodową i jagodami

A raczej muffina, ale z braku odpowiedniej formy wyszło ciasto.

Zawsze ciekawiło mnie, czy gdybym upiekł muffinę w normalnej formie, to czy coś by się stało, serio. I nie stało się nic, co by mnie nie ucieszyło - po prostu cieszyłem się pysznym śniadaniem! 

*przepis:

35g mąki kokosowej
łyżka kakao
jajko + białko
banan
20ml mleka
1/3 łyżeczki proszku do pieczenia
szczypta sody oczyszczonej
słodziło

czekolada
jagody

Banana rozgniatamy, dodajemy jajko, miksujemy. Dodajemy resztę składników i krótko miksujemy. Pieczemy w 180 stopniach przez 60-70 minut - do suchego patyczka.

Pociesza mnie myśl, że już bliżej niż dalej. Za tydzień o tej porze będę już po. 

3 komentarze:

  1. Chlebek, muffina, babeczka, ciasto, ciastko, wypiek- jak zwał tak zwał, najważniejsze, że smakowało i świetnie się prezentuje :)
    ,,Za X o tej porze będzie już po"- zaawsze się tak pocieszam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pam, trzymaj za mnie kciuki jutro rano. Jest ten dzień, jeżeli przeglądasz Ig, to wiesz o co chodzi...

      Usuń
    2. Oczywiście. I czekam na jakieś info. Jestem z Tobą :)

      Usuń