sobota, 13 lutego 2016

6/7 Buraczana owsianka z piekarnika



(v)
Pieczona kawowo - buraczana owsianka nadziana mandarynką
z tahini i serkiem homogenizowanym

Z bananem

Muszę spróbować jeszcze takiej jajecznej, bo taka średnio mi przypasowała...
Btw, ten serek to życie.


Jeżeli ktoś martwi się, że moje śniadania, obiady są małe, to proszę nie sugerować się przepisami i zdjęciami. Bardzo często przepisy podaje zmienione/dostosowane, dzielę na dokładki, albo dojadam czymś innym.

60,5 kg na 195 cm. Mam czas do kwietnia na 3,5 kg.

3 komentarze:

  1. Burak i kakao to genialne połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczytałam ,, buraczana owsianka z piernika" i zaczęłam się zastanawiać coś Ty wymyślił :P
    Swoją drogą mówisz ,,nie martwcie się o porcje" po czym dodajesz dopisek jak to mało ważysz. Może jednak z tymi porcjami jest coś nie tak? Nie wytykam Ci jakby co, bo sama obecnie jestem ostatnią osobą, która powinna komukolwiek zwracać uwagę, ale wiadomo, zawsze łatwiej radzić komuś niż pomóc samemu sobie. Ale Igor ten no... bierzemy się za siebie i przybieramy, co? Na co czekać, szkoda życia na udowadnianie komuś czegoś nie wiadomo po co. Trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń