wtorek, 23 lutego 2016

Zrobiłem nam śniadanie


Słone placuszki owsiane z rodzynkami na słodko

Z dżemem domowym truskawkowym miodem i mlekiem.

Moja mina, chyba bezcenna. Uśmiech, radość, strach, zmieszanie. 
Tata się postarał. Obudził mnie słowami "Zrobiłem nam śniadanie". No może nie obudził, ale to wygonił mnie z łóżka :D

Placki? Hmm, były pyszne. Może nie mistrzowskie, bo zbytnio jajeczne, i mega słone, trochę bardzo tłuste. Ale trudno, bo usmażył je dla nas. Takie poranki pozwalają się wreszcie człowiekowi uśmiechnąć. 

przepis:
(autorstwa taty)

trochę płatków
kilka jajek
szczypta soli
garść rodzynek
trochę tego

Wymieszaj wszystkie składniki i usmaż z obu stron.

3 komentarze:

  1. Widać, że tata chciał zrobić coś dla Ciebie miłego :)

    Mam nadzieję, ze więcej uśmiechu u Ciebie zagości.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zdjęcia! Takie śniadania w towarzystwie smakują najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale kochany tata :)
    Smacznie wyglądają te placuszki.

    OdpowiedzUsuń