wtorek, 31 maja 2016

Budyń z kalafiora?



Kakaowy raw budyń z kalafiora i awokado z bananem, jagodami i wiśniami

Miałem wizję. Miałem pół idealnie dojrzałego awokado. Miałem chęć na coś innego. 
W mojej głowie oczywiście były myśli "It's a little bit strange" czy "disgusting". Ale jednak ja lubię wariować, lubię świrować w kuchni i lubię ponosić tego - jak do tej pory przyjemne - konsekwencje. W smaku nie czuć kompletnie kalafiorowego posmaku, a kakao (którego dałem dużo, ale niestety nie było to to z wiatrakiem).  Polecam, totalnie.

*przepis:

250 g ugotowanego kalafiora
100 g awokado (bez skórki)
10 g mąki kokosowej
15 g kakao
sok z cytryny
cynamon
słodzidło

Kalafiora blendujemy na gładko z resztą składników. Dodajemy sok z cytryny do zneutralizowania smaku kalafiora (można zamiast soku użyć kawy). Chłodzimy przez noc w lodówce.

**

Cukinia faszerowana ciecierzycą, marchewką, cebulą i pieczarkami z płatkami drożdżowymi

Od dawna chciałem to zrobić!

2 komentarze:

  1. Wygląda niesamowicie :D oj zjadłabym dziś ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham kalafior pod każdą postacią. Jest tak delikatny w smaku, że w słodkich dniach sprawdza się idealnie.
    😊

    OdpowiedzUsuń