wtorek, 24 maja 2016

Krem z mąki kokosowej oraz jeszcze trochę słodkości


Kokosowy krem z ananasem

Każdy tak zachwala ten krem, a mi jakoś on nie za bardzo podszedł. Może dlatego, ze postanowiłem go schłodzić, kto wie.

przepis:

60 g mąki kokosowej
50 ml mleka kokosowego
jajko
słodzidło

100 ml wody lub mleka + do konsystencji

Mąkę kokosową mieszamy z jajkiem i mleczkiem. W garnuszku gotujemy wodę, wlewamy masę i gotujemy do zgęstnienia, ew. dolewając wody (ja dolałem jakieś kolejne 100 ml). Chłodzimy lub zjadamy ciepłe.

**

Tort bezowy z kremem mascarpone udekorowany truskawkami i borówkami

Mój pierwszy tort bezowy, przygotowany z okazji moich 16 urodzin. I musiałem przysięgać że nie ostatni! :D

2 komentarze:

  1. beza to nie moja bajka, ale taka to bym nie pogardzila :D a ten krem to cudo !!! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie robiłam tego kremu i chętnie spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń